Monday, February 6, 2012

kenapakah ? ?

Bilalah agaknya aku mempunyai sikap yang berani untuk mempertahankan
diri aku ini.aku cepat sahaja mengalah.Aku lemah jika berhadapan dengan
 kawan-kawan dikolej.Semakin lama aku terasa aku kehilangan
mereka.minggu pertama , mereka mesra sahaja berkawan dengan aku.Tapi
sejak akhir-akhir ini ,mereka seperti mengasingkan diri daripada aku.Aku
terfikir,apalah kesalahan aku..aku mohon sangat..jangan hukum aku seperti
itu.Aku pun teringin mempunyai kawan yang ingin mendengar cerita
aku.kalau boleh aku ingin tahu sangat kenapa menreka menjauhkan diri dari
aku.Berat sangat ke  kesalahan aku ini.?

 

Aku mesti mencuba! Jangan cepat mengalah ! aku akan belajar bersungguh-
sungguh.Hanya itu yang boleh mengubah hidup aku nanti.huh...

No comments:

Post a Comment