Wednesday, January 18, 2012

nak handphone !


eeiiiiiiiiiiiiiiii . . . saya nak handphone baru . bosan nya tanpa hanset dalam hidup ku . 
tanpa handphone susahnya hidup .


apa lah nasib badan aku nie , suka menyusahkan orang lain . nasib baiklah aku mempunyai sahabat yang memahami situasi aku nie . terima kasih kawan-kawan .! 
ilyas pula . .ingin memberi pinjam hanset dia kepadaku . hmmm , segannya . terpaksalah menerimanya . nanti susah pula nak hubungi dia . aku nie jenis risau nya kat abng ilyas nie . tapi , sementara nie aku belum mempunyai nombor lagi . aku an ilyas cadang ingin menggunakan talian celcom . huhu . 
tak pernah dalam hidupku menggunakan nombor celcom lagi .


dan . . .  buad masa nie . . aku masih dalam proses mengenali kawan-kawan baru semester 4 nie . .aku harap sangat mereka dapat menerima aku seadanya ! . hmmm , dalam kelas aku ada lagi seorang bernama amira . huhu


 okea lah .. sampai disini aku boleh bagi tahu okea . roger and out :p

No comments:

Post a Comment