Sunday, January 8, 2012

pulau pangkor

Hari ini ialah hari pertemuan saya dengan ilyas yg sudah beberapa minggu tidak berjumpa. Kami bertemu di station ktm UKM pada pukul 11:45 a.m .tetapi pada masa yg sama aku kehilangan nywa kedua ku iaitu telefon yg ku sayang .... tapi apa kan daya terpaksa bersabar .


Sekarang aku sudah berada dirumah sewa di bangi kerana cuti semester  telah berakhir ,  tapi Sampai sekarang aku tidak mempunyai hanset...hhmm . . susahnya hidup tanpa hanset kan. Okea . aku nak cerita kisah percutian aku sekeluarga bersama ilyas semasa cuti semester.percutian dipulau pangkor memang menyeronokan ! dengan keindahan didepan pantai yang kebiruan itu membuat aku terpaku seketika..

Banyak kenangan disana terutama kenangan yang tidak boleh aku lupakan iaitu adikku yang haris nie Berjaya mendapat nombor dari seorang perempuan yang bekerja dikedai makan.huhh . . pantang ada perempuan comel jep nak mengorat.hahaha . .dasar darah ank muda zaman sekarang nie. .





Selepas haris dapat nombor perempuan itu ,kami iaitu aku ,ieqa ,haris dan ilyas berjalan ditepi pantai sambil melihat orang sedang memancing.best sangat sebabnya ilyas dukung aku . hehehe . . manja kan nurul amira nie . terimA kasih sayang .

Inilah gelagat kami di pangkor dan sempat berkunjung di menara condong .


Kita layan jep okea.. 

No comments:

Post a Comment