Monday, August 29, 2011

peace no war $@#&!@?%


selamat menyambut hari raya aidilfitri semua . seronoknya ,dapat berkumpul bersama keluarga ,sepupu ,saudara , opah ,atuk . kan kan kan . . .dapat makan rending ayam ,lemang ,biskut raya ,ketupat ,argggghhhh..makan-makan gak. .duit raya jangan dilupakan ..hehe...disini,aku ingin meminta maaf  atas segala kesalahan saya ,kedegilan saya ,kesilapan saya . .saya minta ampun .terutama kepada abah dan mama .saya tahu ,saya banyak buat salah dengan abah dan abah .saya selalu tak dengar cakap.tak dengar teguran abah dengan mama ...abah dengan mama banyak bersabar dengan kerenah nurul amira nie kan ..:p

kepada kawan-kawan yang mengenali saya...aku minta maaf kalau ada-ada salah silap saya kat korang semua ..balik kampung nanti ,jangan lupa bawa bekal sikit kat bangi k J..hulur-hulur lar der...lapar nieyhhh....hehe :p..kawan di kedah ,Melaka ,johor ,sabah dan perak..hulur-hulur k .(xmalunya..budak amieya nie )..jangan tiru kelakuan dia taw korang .!

saya teringin nak berjumpa dengan seseorang ,tapi sudi ke dia nak jumpa dengan aku lagi ??hmmm .aku tahu...aku telah banyak melukai dirinya .sungguh kejam aku nie .aku Cuma ingin memohon maaf kat dia .hmmm.....

ilyas bin kamaruddin ! ! mana duit raya saya nie ??.kedekut lar awak nie....hehe..saya gurau sahaja meyhhh..:) . .saya harap saya dapat beraya dengan awak di seremban nanti .dan saya harap juga awak dapat beraya kat rumah rawang .hehe . . .mama saya pesan...kalau nak cari boyfriend .kena cari yang tak hisap rokok ..dengar nye encik ilyas . .rokok itu membahayakan kesihatan kita lar .awak nie...sayangilah diri awak sebelum menyayangi orang lain .orang kat sini risau kat kesihatan orang disana tahu tak !!

sekali lagi..selamat menyambut hari raya dan selamat meyambut hari kemerdekaan yang ke-54 .


No comments:

Post a Comment