Wednesday, September 14, 2011

miss himm !!!!

 sumpah beb.....aku rindu sangat dengan ilyas !! sehari xjumpa dia..macam sebulan jep. .
hmmm..nanati dah cuti sem . .susah untuk aku berjumpa dengan dia .hampir 2 bulan aku xkan bersua dengannya . .camna nak hidup nihh . .tension jep .dia selalu buat aku gelak .menjerit .menangis . teriak . haha...itu yang buat aku xboleh berenggang dengan dia ! aku nak sangat dia selalu ada disebelah ku .tapi . . .xboleh . . sebab..masing-masing ada hal .dia kerja..aku pula belajar . .hmmm ..aku nak dia !!xnak orang lain . .fullstop !!! .dia pun dah paham sangat-sangat dengan kerenah aku . hehe..dan parents dia pun dan kenal aku ,dan dah masak dengan kerenah kemanjaan saya dengan ilyas . .hehe ....:)kawan-kawan aku pulak ...bila lagi nak langsung ???haha ...

saya sayang awak lah ilyas !!! xda orang lain dah ! . .



papa . .b .. bby ..budak buchuk ...buncett . .ketot...hehe...nama -nama panggilan aku kat ilyas...

dan pantang dia ..korang nak tahu x ??jangan sesekali jawab panggilan lelaki ,no.yang tidak dikenali jangan jawab ,dan dia akan block lelaki-lelaki kat facebook yang cuba tackle aku . .bertapa kuatnya jeles ilyas nie...chooiiii...rileks la der . .nurul amira tetap milik awak lah !! ..saya selalu ingat janji kita bersama. .oke

No comments:

Post a Comment