Wednesday, August 17, 2011

hari benggang ! !

aku benggang ! ! !dalam 1 hari itu memamang nasib malang jep rito...geramm betul aku dibuatnya..









firts. . .pagi itu aku ada kelas macro,punyalah siap awal...tapi datang kelas lewat . gara-gara teksi datang lewat ambil aku di rumah sewa.kelas pagi itu bermula pada pukul 8.40...korang tahu x aku samapi kelas pukul berapa...pukul 9.30 beb...gila ko...xpernah aku mengalaminya seperti itu . .nasib baik aku masuk kelas pagi uwh..kelas masih belum bermula lagi...so...lecturer uwh menunggu ku..membe bagitahu..semasa menunggu aku samapi..mereka bergosip2..bercerita..hahaha...madam aku memang open minded beb...aku sayang gila dengan dia !!

second... selepas aku abes kelas dalam pukul 1 .15 macam to...aku balik dengan kawan serumahku iaitu dhiya n akak ika...tapi sebelum kami balik kerumah kami singgah ke giant untuk beli barang untuk masak nanti .aku pula pergi ke kedai membuat kunci..sebabnya..dalam rumah uwh.aku 




seorang sahaja yang belum mempunyai kunci rumah...nanti kalau ada emergancy..kan senang .oke..so.aku pergilah ke aras 2...pergi-pergi jep..tauke kedai uwh...tiada.tapi kedainya bukak. nie dah masuk kali kedua aku pergi kedai itu . tension nya..asal aku nak buat kunci jep..dia xda..dalam setengah jam aku macam tunggul disitu...tapi aku sabar lah..kan sekarang bulan ramadhan...:)..memang menguji keimanan aku sahaja.



third . . . malam uwh..aku berfikir untuk berehat sahaja dirumah...tiba-tiba aku mendapat satu panggilan dari membe ILYAS...iatiu AMER ....dia ajak lepak-lepak .dia suruh aku mengajak membe2 aku yang lain .semua membe yang aku kenal aku mcj...tapi serang dua orang jep yang free .so..dalam pukul 10.30 macam itu..amer mengambil aku dirumah .haha..sampai sesat dia mencari rumahku... n then...aku dikenalkan dengan seorang membe dia .dah sampai sahaja.. kami lepak dikedai makan berdekatan 


dengan kawasan rumahku .
disitu kami bercerita mengenai SCORE A ..korang pernah dengar x ?? ..seharusnya...korang perlu tahu beb..
korang nak cepat jadi kaya...joinlah kami !!!hubungi aku ke...haha..kalau sesiapa yang berminatlah..aku tension nie..mana nak cari MODAL ??

membe amer menyarankan aku dengan pelbagai cara..dan aku percaya dengan salah satu daripadanya yang au pilih..boleh jadi kot .


dan yang terakhir ...aku belum beli baju raya lagi nie . . .kang dah xda size aku..merana hidup aku..hmmmm..untunglah ILYAS dah beli..gerammnya..kami plan nak beraya tahun dengan tema warna hijau pucuk 


pisang uwh..huu..aku dah usha baju kat butik FIRST LADY uwh...lawa beb...aku suka sangat..tapi ritu aku try warna pink...cantik gak...gerammmnya...so sweeeet ...tapi yang pasti..kena beli warna hijau gak tahun nie.. !!!

No comments:

Post a Comment