Friday, August 5, 2011

Hanya untuk budak bucuk ! ! !

aku ingin kau tahu....saya sangat merindui awak . .saya xboleh seminit  pun berenggang dengan awak . .awak segala-segalanya bagi saya . awak umpama nyawa saya . jantung saya . .tanpa awak ...hidup saya sepi . .sakit . .awak lah cahaya hidup saya . .percayalah....saya Cuma ada awak sahaja ....begitu banyak kenangan saya bersama awak..masihkah awak ingat ...kali pertama pertemuan kita .....bila difikirkan kembali ...kelakar juga ....sweet sangat....awaklah penyeri hidup saya bila saya sedih..muram..tension..sedih...menangis..bila saya ada masalah...awak akan awak...terlalu baik kat saya...nape awak..???saya selalu buat awak marah....tapi awak banyak sabar dengan kerenah saya...saya nie gadis nakal kan ....suka buat awak tension saje.


Dah banyak pemberian awak bagi kat saya...saya segan nak terima....sejak pengenalan saya dengan awak...saya gembira sangat !!..masa befday saya ,awak buat kejutan yang agak-agak kejam jugak..ish3..!!!malam itu saya berdebar sangat nak berjumpa dengan awak . awak suruh saya pakai lawa-lawa malam tu . . .selepas sampai di satu restoran..saya hanya mendiamkan diri..saya segan dengan awak !!selepas makan....awak bagitahu nak beri `something’...awak beri saya teddy bear...comel sangat..dan saya berikan nama teddy bear to dengan panggilan `chunky’ !!hehe...


kelakar nama tu.bukan setakat bear jer..awak ber saya satu kotak kecil yang sangat cantik dan comel...awak suruh saya buka masa saya balik bilik nanti ....dalam fikiran saya..agak-agak apalah kandungan isi kotak itu..dan menghairankan lagi,kotak itu diikatk dengan tali rapia..choiii...lain macam jeer...saya cakap..oke,nanti dalam bilik saya buka .dalam perjalanan balik ke hostel...aku dikejutkan dengan serbuk tepung !! habis semua rambut ..baju aku kotor.!!eeiiiii....awak nie kan...suka kenakan saya kan..





saya terus berlari dan masuk kebilik...kawan sebilikku..menyuruh aku segera buka kotak kecil tersebut ..tapi yang peliknya...mereka suruh saya buka diluar bilik ????? nappe nyer ???mesti ada yang tak kene nie..?!#$....kalau nak tahu apa isi kandungan dalam kotak itu..sila lah layan video ini erk...huuuuu =)



percaya x ??percayalahh...

Mula-mula awak kenal kan saya dengan akak awak...selepas itu abang awak. . .selepas tu  ,awak kenalkan bakal akak ipar awak...dan selepas itu baru lah awak kenalkan ibubapa awak...chooiii..pandaikan awak nie..step by step....tak gelojoh pun...hehe..awak...terima kasih beri saya peluang untuk kenal dengan family awak..beruntung awak..mempunyai family yang open minded,!! Cemburu saya..hehe..gurau saja.

family awak baik dengan saya..saya gembira sangat !!awak selalu ajak saya keluar jalan..main bowling..karouke..overnite naik motor..makan kotayaki..makan steamboat...awak ajar saya main snooker..tapi xpandai2 lagi lar..hehe..xpe-xpe..boleh cuba lagi..tengok wayang...shopping...jogging sama...g kolej sama-sama...pergi kebun sama-sama...lepak sama-sama...mandi laut...yang paling best..kita masih x Berjaya masuk the mines jalan yang betul..mesti kita kena u turn balik,,hehe..

Dah banyak benda awak beri pada saya..DOMO BESAR..selipar DOMO..teddy bear...awak lukis gambar burung...awak buat surat untuk saya...


Saya selalu amek berat pasal diri saya..awak risau dengan pembelajaran saya kat kolej..awak risau saya x makan lagi..awak risau saya akan message dengan orang lain..setiap saat awak mesti tanye..nga buat ape uwh..dengan sape..dekat mane to...terima kasih awak..sebab ambil berat pasal diri saya..

Awaklah pujaan hati saya...saya sayang awak.!!



No comments:

Post a Comment