Monday, April 8, 2013

papa BARU

bergambar .... wow.... memang berseronok kan kalau bergambar ini . haha .... sebenarnya kali ini mia ingin menceritakan aktiviti mia bersama papa baru . nak tahu sebab apa ... kenapa papa kita baru ... hahaa .. bukan orang lain , tapi orang yang sama . sebabnya ... jeng- jeng .... cuba nilaikan perbezaan papa LAMA degan papa BARU....


      mesti terkejut tengok perubahan dia yang semakin comel di hati ku , bersungguh-sungguh dia membuat perubahan disebabkan ketegasan mia pada dia :) mia bukan apa , perubahan ini bukan untuk mia saja-saja .... tapi untuk diri dia juga !! .. tetapi masalahnya sekarang ... mia sangat takut kalau dia tersangkut dengan orang lain .. yela kan ,
 dia semakin handsome dengan bentuk badan yang sasa itu ..


mia takut kehilangan dia ,sebab dia semangat aku selama ini !! , seburuk mana ,sejahat mana ... dia tetap boleh jaga aku sehingga sekarang .. susah nak cari lelaki yang amat menyayangi kita ... sedangkan aku , masih tercari-cari orang lain . jahatnya aku ..mensiakan orang yang sudah ada di DEPAN mata.

     aku tertanya-tanya ... macam mana nak beritahu padanya .. bahawa aku betul-betul sayang dekat dia ?? .. cakap dengan mulut , boleh percaya ke ? ....






tolonglah percaya pada diri ini .. itu sahaja permintaan ku.
adakah ada sesuatu hikmah atau keajaiban bakal muncul dalam hidup aku.. amin amin ya rabal al aminn .
manja , periang , nakal , comel , ...... itulah dia..

perangai kami serupa . haha , nak tahu tak apa dia ?? pantang nampak cermin dan pantang nampak kamera ......




macam-macam gaya kami kan , jangan cemburu taw kawan-kawan :)







No comments:

Post a Comment