Wednesday, May 30, 2012

dia buad mia gembira

hai , mia still bersama korang lagi . rindu dengan korang semua :) mia still yang sama , tak ade perubahan langsung kat diri ini okea . hehe ..


okea , sekarang mia sedanag cuti sem . Hureeeyy , tapii . . tak lama pun ! hmm , asal cuti sem jep aku sedeyy , eeiiyyy gerammnyer ..sebab aku kena berjauhan dengan ilyas .. nak menangisss :'( , bb , itew nak awak kat sini .
manje kan mia nie , tapi sebelum aku balik ke rumah .. aku dan family ilyas sempat mandi di DESA WATERPARK .. huhu .. memang best sangat-sangat , permainan yang selama ini aku tak pernah main , disebabkan kegayatan aku ini . terpaksa turun main .. gara-gara cik ilyas nie !
Tapi kan , sekali aku naik .. sekali lagi aku nak cuba lagi ...waooooo . .  TERIMA KASIH LAH abang ilyas .


dann ... kami berdua ade cincin baru , huhu ... terima kasih sekali lagi , sayang bb . muah10x



No comments:

Post a Comment