Tuesday, October 11, 2011

tetapian . .

Aku nak Tanya korang semua ,korang akan pili pasangan yan sebaya korang ke ? ,bawah umur korang ke ? ,atas umur korang ke ? . hahaha . . . hari ini kisah aku lain dari yang lain ! kebanyakan perempuan lebih memilih lelaki yang atas umur mereka ,ini kerana factor kemantangan seorang lelaki tersebut yang membuat perempuan itu minat . entalah ,perempuan nie cerewet juga kalau memilih lelaki ini .kesian pihak adam ^,* .
Macam aku ,,aku dengan ilyas ialah sebaya ..tetapiannya saya anak yang sulung dan dia pula bongsu...so ,masing-masing ada peranannya di situ J .seimbangkan :p . walaupun saya merupakan anak yang sulung ,tetapian tahap kematangan  aku lemah berbanding dengan ilyas .daya fikiran dia matang ,membuatkan aku sangat cemburu dengannya ! Tetapian ,aku akan menang juga ,gara-gara aku selalu buli dan buat nakal pada dia . hehehe . .







Korang nak tau apa yang aku selalu buat pada dia ? . dan dia kan marah aku apabila . . .
Ø Kecuaian aku tertinggal barang .
Ø Mengejek dia .
Ø Tidak menepati masa
Ø Tak endah apa yang dia sedang bualkan .
Ø Layan nombor yang tidak dikenali .
Ø Sepak dia .
Ø Lempang dia .
Ø Cubit pingang dia .

Banyak lagi . . nanti kalau aku cerita sampai ecok lusa tak habis ..
Tetapian  . .dengan Prinsip aku ! tak suka lelaki yang hisap rokok !!  so ,dia patut mendengari prinsip aku .tetapian ilyas memungkari prinsip !! aku geram dengan dia sangat !!! Awak . .sedarlah sebelum terlambat , jagalah kesihatan awak .sayangilah diri awak sebelum menyayangi orang lain ! perkara itu sahaja aku tidak suka pada lelaki ! tetapian ,ilyas faham dengan prinsip aku .dia takkan berani hisap rokok depan aku !!kalau dia sengaja buat , dia memang cari nahas dengan aku !
Oke . .saya minta maaf pada awak atas segala kekasaran saya selama ini . Jarang aku jumpa lelaki yang faham dengan kerenah aku yang agak pelik dan yang agak loading JUGAK !! (merendah diri ) .  yang penting saya sayang awak ,awak pun sayang saya ^,^ 

No comments:

Post a Comment