Thursday, October 6, 2011

jom pergi I-CITY

  • SEkali lagi . .aku buat ilyas marah . .hhhmm ,kalau korang berada diposisi ilyas . .mesti korang suda lama tinggalkan aku kan .disebabkan kelalaian aku tertinggal beg duit ,ilyas terpaksa membuat  u-turn dari salak selatan ke bangi .kecian awak . .tapi ilyas ,tetap sabar dengan kerenah saya nie ...:)

  • Saya kan seorang budak yang masih mentah lagi .hehehehe ..dan comel ;p

  • Sampai saaja di bangi . .kami singah disebuah restoran jual nasi ayam iaitu fabvourite saya  tau ..tidak lama kemudian sampai lah pesanan nasi ayam saya . .laparr nyer . .da la  sedap...bie......nak lagi....boleh x ?? mak aihh budak kecik nie `kuatnyer makan ,oke2..order je k J .huhuhu...syoknyer...makan nasi ayam sampai 2 pinggan . .korang bole ke ??mesti tak  ar..:p.

  • Perut kami pun sudah kenyang ,kampi pun pergi ke destinasi yang seterusnya iaitu ke tasik cempaka .disitu ,kami berjalan-jalan sambil bergurau senda ..dan yang membuatkan saya geram dengan ilyas nie ,dia dukung saya secara yang mengejut ! .dan dia menghayut badan saya ke arah tasik ..awak ingat saya ini barang ke ?? nak main campak-campak jerk ..lempang kang !!..dan disitu juga kami meluahkan perasaan yang tidak puas hati antara satu sama lain ...ilyas cakap...dia takut akan kehilangan saya...begitu juga saya .! awaklah semua untuk saya ,pengubat luka saya . .semuaa nyer . .saya gembira sangat-sangat dapat kenal dengan awak . .dan yang menyeronokkan lagi ,saya dapat buli awak .hehehe . .

  • Hidup awak mesti lintang pukang ,disebabkan kenakalan saya ,kedegilan saya ,kemanjaan saya ,kemerajukkan saya ,kenangisan saya . .comel kan saya . .:P


Huureeeyyyyyy !!!! akhirnya Berjaya juga sampai di I-CITY...dan yang bestnye ,kali ini tanpa ada sebarang u-turn taw..saya suka tengok muka dia yang agak mencuit hati saya J .gara-gara dia seronok sangat sudah sampai kat I-CITY uwh . .macam-macam gaya kami lakukan   ;0















No comments:

Post a Comment