Friday, March 9, 2012

kegembiraan amia (:

Hai , lama tak post cerita baru kan :p . sorilah , mia tak ada masalah nak mengadap blog nie .tengok bog orang jep J . hehe , find the new ideas for my blog .okea ,kali ini aku nak bagi korang . yang mia betul-betul gembira sangat.sebab apa tau , mia dapat banyak kawan sem nie.Tahniah kepada kawan-kawan yang telah Berjaya memikat hati ini untuk berkawan dengan korang .korang kena pakai tackle aku dulu . sebabnya aku ini seorang yang kuat pemalu . kawan-kawan lama aku sudah makan dengan kerenah aku nie.hehe ,

Yang paling penting aku gembira bila dapat kawan..huhu.
Okea , harijadi aku tahun nie so so so simple but i like because i get two BEAR.huhu ,1 besar , 1 lagi kecil . Comel sangat.Sebab apa simple taw , sebab aku dah buat deal dengan ilyas , kalau ada pesta baling tepung or telur ke , dia kena belanja mia cuci rambut kat salon.huhu , bagus tak idea mia.hehe , memang ilyas tak beranilah kan.Tahun lepas bolehlah dia kenakan saya kan , sebab saya segan dengan ilyas.sekarang ini tidak lagi ! Aku akan mempertahankkan diri ku ini.huhu.
Selain aku dapat bear,ilyas juga member aku 2 bungkus coklat dari langkawi.Aku Cuma makan sikit sahaja . yang lain aku bagi pada kawan-kawan rumah sewa dengan kawan di kolej...Pada 5/3/2012 ,ilyas perlu hantar aku ke bangi.kami bertolak dari rumah pada pukul 6 pagi.Sampai sahaja dibangi,aku pun bersalaman dengan dia..dengan tidak sengaja ilyas terpaksa berpatah balik ke rumah sewa aku,gara-gara aku tertinggal kaca mata (: OMG .kesiannya awak , okelah .selepas kemas barang pakaian , aku pun berehat sebentar.

Hmmm , macam ada benda yang aku tak jumpa nie . alamak ! ! mana pulak purse aku nie ? hish3 , terpaksalah aku meenyelongkar balik beg-beg tadi.sehingga aku periksa di parking kereta . TAK JUMPA JUGA  ! macam mana nie , aku pun msg ilyas . ilyas cakap purse ada dalam kereta nie,hehe ....nak suruh ilyas patah balik , memang TAK AR..lagipun dia lambat 6 mimnit samapi ditempat kerja dia.kesian awak kan . hehe , dalam 2 hari aku pinjam duit member rumah aku dulu...nasib baiklah iyas seorang yang bersabarkan.Kalau dengan orang lain tak tahulah nasib badan ini agaknya.MIA SAYANG BIE.
Ilyas kena bersabar sikit taw dengan awek awak nie (; 

No comments:

Post a Comment