Sunday, March 25, 2012

sibuk lah


hai pakwe , hai awek ... haha


sekarang aku sibuk la , tak sempat nak post-post2 perkara yang menarik . kesian kat korang kan . :p


mesti korang tertanya-tanya , apalah benda yang aku buat sampai tiada masa nak post cerita baru .okey ..


sebenarnya pada masa siang aku belajar di kolej poly-tech mara bangi , dan pada belah petang pula , aku bekerja..penat badan siapalah tahu kan . muda-muda lagi aku sudah fikir mencari duit ! . yelah , takan hendak minta dengan ibubapa lagi , eehhh , come on lah ! .korang sudah besar panjang , Kenalah hidup berdidikari sikit ! JANGAN NAK SUAP JE ! . huhu . marah nie -.-


walaupun aku bekerja , tapi aku tidak akan mengabaikan pelajaran aku . kita kena pandai menguruskan masa dengan betul , right ! . INSYALLAH ! .  
nanti kalau aku adas duit lebih , aku belanja korang makan nak tak ! . laju jep jawab `NAKAR ` ! .OKE ,
Tak ada hal lah beb , asalkan jangan sombong dengan aku jep . aku jenis peramah , so jangan segan-segan dengan aku taw . 


                        tata , aku nak pergi kelas nie , huhu ... apa-apa hal roger-roger okey :)

1 comment: