Tuesday, November 29, 2011

port dickson time


Salam semua ,Korang apa khabar ?  mesti korang sihat walafiat kan .Disini mira ingin mengucapkan terima kasih kepada sesiapa yang membaca blog amira ini .amira Cuma hendak berkongsi cerita bersama korang semuaJ .

Sejujurnya . .segala cerita yang ada didalam blog ini tentang hidup amira .segala luahan amira juga dikongsikan dalam blog ini .okea hari ini amira ingin berkongsi  cerita mengenai BERKELAH  DI PORT DICKSON .aku gembira sangat-sangat sebab dapat berjumpa dengan sidia lagi ,tapi aku bukan datang seorang sahaja ,malah dengan family aku sekali .

Kami memilih tempat berkelah di pantai cahaya .cantik pemandangan disitu ,dengan pemandangan laut dan batu-batu yang besar .huhu...tapi ,hujan lak pulak . terpaksa la kami berkelah dipondok yang telah disediakan oleh pihak MPPD  ..suasananya sungguh nyaman sekali ,dengan tiupan angin dan burung berterbangan di langit  .Mama saya menyediakan bekalan makanan untuk tenghari ini .Iaitu masakan ikan masak asam pedas. Yummy ! 

Selepas makan ,kitorang berjalan-jalan di jambatan yang berhampiran dengan pondok kami . sambil itu kami mengambil gambar .hehe .aku suka bergambar ^,^ . dan trademark aku apabila ambil gambar  ialah peaceeee :p ..adik kecil aku pula ,pandai juga berposing dengan memek mukanya yang comel sangat uwh .*,* . .hahahaha . .Mama aku gelar dia sebagai PUTERI .mengodikk 



No comments:

Post a Comment