Saturday, November 26, 2011

impian amira

hai anda semua .sudah lama saya mendiamkan diri di blog nie .aku minta maaf nya .okea ,sebenarnya aku mempunyai banyak impian .salah satu nya .

aku membeli t-shirt superman warna biru muda .woowwww...hehe . .aku ini lain seket ,selalunya perempuan nie lembut .tapi aku nie lain ,ganas sikit ,







kedua pulak , aku teringin ingin bercuti dipulau yang pemandangan biru air lautnya .burung berkicauan ,buad unggun api pada waktu malam ,berkhemah ,berkembara .huhu....seronok nya .

ketiga pulak , aku teringin benar pandai bermain gitar .hhmmm .selalu juga aku jenguk ke kedai alat muzik .
sambil itu aku bertanya ,disini ada kelas main gitar tak ? .and he said .yaa .we have that ! .wooowwww. .  .
i`m so excited ! tapi . .jauh lah .dekat seremban .hmmm . .takkan nak berulang alik dari bangi ke seremban .

ke-empat pulak , aku teringin tengok pemandangan kuala lumpur pada waktu malam di atas bukit dan mempunyai panjutan bunga api yang cantik .: )

dan yang terakhir ialah aku ingin membuat keluarga aku berbangga dengan kejayaan ku .itu sahaja :)

No comments:

Post a Comment