Friday, March 11, 2011

domos membuat aku gembira!

Dalam hidup aku cuma mahukan kebebasan..hmmmm....boleh ke tercapai erk..kalaulah boleh...melompat-lompat dah aku dibuatnyer..hahaha..apa yang aku nak biat tiada sesiapa yang dapat halangi aku...bestnyer hidup..tapi aku tahu..itu cuma angan-angan yang memang aku dapat..hmmm redha jep la kan..apa yang pasti .aku cume mahu kan yang terbaik untuk aku dan family aku...hehehehe....I LOVE MY FAMILY..!!tapi diri ini yang mempunyai sikap pemalu yang menebal membuakan diriku..susah untuk berbicara hal yang agak peribadi kepada keluargaku...hampehh betol....camne lah nak hilagkan sikap yang pemalu nie erk???ish4..


tapi bukan nie yang amira nak citer..tapi benda yang agak-agak membuat amira gila dengan benda tuwh..kowang tahu ape benda kejadah uwhhh..iaitu DOMOS !!disebabkan domos uwh..aku telah menghabiskan duit...kalau sesiapa yang tidak kenali domos..inilah rupa dia yang agak-agak nampak ganas to..haha..mengedikkan domos nie kan..








aku suke benda nie mabye disebabkan design bentuk dia kot..kelakar lar..
memang lain daripada kartun yang lain..
warna coklat pun warna kegemaran aku sebenarnyer..haha..memang kebetulan lah kan..

No comments:

Post a Comment