Monday, January 24, 2011

me n my fwenz at koley

Halo kowang..lame da x post ..rindu nan blog nie..hmmm..sem 2 nie x sama dengan sem lepas...berbeza sangat!campai ade 1 ary uwh,migu ke-2,aq kene halau dari dr kelas madam ___gara-gara x ciap kan homework..xsalah kan..kite diberi peluang...nie terus jep cakap`sesiapa yang tidak siap homework sila keluar dari kelas saye`huh....menyirap sihh..bukan nyer selalu...bwu first time..hmm...8 owang kot yang keluar dari kelas pagi2 to...perrhhh..2 jam buang cam uwh jep...ayoyoyo...aku lebey suke lecturee yang sem lepas...walaupon ade lecturer yang garang...hehe...memang syok bile dea mengajar sihhh..hehe..thank u madam___...result tok sem lepas..dekan la gak...sem nie...memang xdapat la weyyy...memang sem 2 nie...buat aku xley focus...huh....ntah la...masuk kelas jep..jadi blur...layan jep pew yang diajar uwh...macuk ketidak dalam otak aku nie hah...minggu ade 2 quiz..harap-harap boleh la jawap...aku rindu dengan lecturer sem lepas...dorang memang terbaek lah weyy...hehehe ^,^...

sem nie aku sebilik dengan dengan budak sama kelas nan aku..heee...okey a to..daripada aku sebilik dengan budak yang aku kenal..hahaha...macam-macam lah kitowang bercerita...sampai kan kol 3 pagi bawu tido..heee...menggong kan kitowang..da ler ecok pagi kene gerak g kelas...memang mengantok gak aku dalam kelas nanti.....toiletmate aku lak budak kelas aku gak...hahahahaha.....memang meriah la lam bilek uwh..hehehe....aku minta maap lar law aku nie jenis yang xsuke bergaul...lebey suke diam kan diri....sebab da terbiasa dengan habit nie..hhehe...dalam kelas pon aku lebih suke mendiam kan diri..haha...ade lak yang cakap aku kyerek...perrhhh...ntah lah...macam-macam lah aku dengan..dah to memang habit aku...na uat camne??aku segan kowt na bergaul nan kowang sume...bile kowang tegur aku jep...bawu aku layan...camto lar aku aw...hmmmm...minggu 3 nie..aku pindah bilek..dari tinkat 4 ke tingkat 2...huhuhu...memang terbaik la kan,,,kini aku sebilik dengan toiletmate aku sem lepas...hahaha.....kitowang nyer perangai memang gila-gila..hehehe...ntah la..aku rasa aku lbey rapat nan budak business daripada budak account....`NO KOMEN`..hahaha..



semalam ialah hari befday budak sebilik dengan aku...aku dengan sowang membe sebilik...punyer lar kusut na  uat plan kene kan dea...di sebab kan..jadual kuliah aku yamg padat nie...huh...egat ley lar kua lam pukul 5 cam uwh...hehee...kitowang plan mula-mula nak pergi ke the mines...tapi disebab kn...kesuntukan masa...terpakse la plih pergi ke alamanda...boley tahan lar at sane..huhu..tepat kol 7.45 campai di alamanda...jalan-jalan...trus beli tiket ngok cerita hanto mak limah balek rumah...hahaha....memang x plan pon na ngok wayang...boley tahan lar filem uwh...kelakar siot...loghat owang perak..memang terbaek lar kg pisang...selepas jep abes tengok cite uwh...aku na  membe sowang nie...plan la suh dea tunggu kat MCD sekejap...alasan:kitowang na beli barang jap..hehehe...memang da xd idea langsung..hmmm..so,kitowang pe lagi cari lar barang something ntok dea...akhir nyer...dapat lar bende yang kitowang ase memang sesuai ntok dea..hehehe...HEPY BEFDAY MY FWENZ...huhuu..terkejut dea ,bile kitowang bagi dea present smlm..hehe..i hope u like it ..hehehe..memang to jep lar yang dapat aku beli kan...sebab banyak kedai nak tutup da mase uwh...hehehe....kabot sihhh....yang penting kite enjoy..hhhhuuurreyyy!!!huh...
perot nyer la lapa...so kitowang plan..just tapou MCD JEP...lagipon wakto da malam da...hehehe...
sampai jep lam bilek ...pe g salin pakaian n trus makan....memang lapa gile kowt mase uwh..makan burger prosperity meet...layan beb..hhaaha...

ito jep lar kot yang aku post mase nie..lain kali law ade cite baru..
i will post oke....bye3..





No comments:

Post a Comment