Friday, December 17, 2010

naLURI haTI aKu ! ! !

dunia-dunia-dunia....penuh dengan cerita suka duka.....hurrmmm
aku pulak keliru dengan perasaan ku ini....adoiyat...dulu..aku kapel nan lelaki 2 tahun tua daripada aku...
tp...aku tidak lar serius dalam perhubungan inie...macam amek x kesah ape yang pasangan kite uat belakang kite...camto lar perangai aq masa dlu...
tp sekarang...aku rasa lain..bile aq kapel nan seorg lelaki yang aq bwu knal beberapa bulan....aku btol-btol rasa lain dari sebelum nyer....dea uat aq ceria..suke cagat..aku suke melihat dea senyum,,,hurmm...


alangkah bahagia nyer,kalau aq sentiasa ade disamping nyer...tapi apakah daya...kami tinggal berjauhan....
walaupon duduk berjauhan..tapi kami kerap men mcj,chatting,bergayut punyer lar lame tanpa aq rasa jemu untuk menaip...hahaha....klakar kan...ade 1 hari ,aq boley tido campai 5 pg gara-gara men mcj and berchatting..alar..biasa lar to kalau seseorang bercinta...memang x kenal masa...btol x...seperti soalan yang sering ditanya~nga uat ape to~....hahaha....


satu hari.....aku rasa dea makin berjauhan dengan ku...macam-macam perasaan yang timbul.....memang ase gelabah..risau...xlalu na mkn...ntah lar...macam2 lar...
aku kini jujur....aku rasa takot apabila aku akan kehilangan dea...bertapa perit nyer untuk aku menerima...
lagi-lagi...bila dapat tawu dea ade scndal dengan perempuan lain,.....huh....memang sedih cagat....


aku xtawu...kenapa aku akan takot untuk kehinlangan dea..walaupun baru kenal dengan dea...aku macam sudah menaruh harapan pada dea....sebelum aku kapel nan dea nie...x adelah aku rasa sebegini.....
baru lar aku tawu bertapa peritnyer na terima cubaan ito.....aduh...sakitnyer hati ini...
adakah dea jugak rasa keperitan ku ini....aku masih menyimpan mcj2 dea yang sering uat aku tersenyum dan menangis apabila mengingat pada nyer.....arrgghhhhh......bagaimana kah aku mahu menghilang kan perasaan ini.....tolong lah aku ya ALLAH.....ko kuatkan lah diriku ini supaya aku kembali kepada dirimu ya ALLAH....
bimbing lah hamba mu ini ya ALLAH....
amin...amin....amin...



aku sering tertanya-tanya pada diriku...adakah semua pasangan berkapel ini...harus berkongsi semua nyer..
seperti...pasangan buat copy mcj...tawu paswod FB pasangan sendiri...check telefon....or ikot kemahuan si dia....adakah semua ito penting....untuk mengetahui bahawa pasangan kite tidak curang nan kite...adakah ito jawapan nyer....ntah lar....aku pon buntu......hurrmmm



aku sayang sangat nan dea...walaupon ko bukan untuk diriku lagi...aku berharap kamo bahagia dengan pasangan kamo ito....dan aku mahu..dea..kamo jujur lah dengan pasangan kamo ito...jaga lar perasaan dea nan baek....itolar yang aku berharap kan pada kamo....terima kaseh awk....sebab sudi menjadi teman istimewa...walaupon untuk masa yang singkat......saya memang sayang awk....take care..


..........................noktah

No comments:

Post a Comment